<

Serveis d’Inclusió Laboral Incorpora’m: Neteja, Agrobotiga Cerdanya i Croquetes Artesanes

SERVEI DE NETEJA

ECONETEGES INCORPORA’M

Fem Brillar la Teva Comunitat i Creant Oportunitats.

En el nostre Centre Especial de Treball, estem compromesos amb una missió clara: la inclusió laboral de persones amb discapacitat. Amb aquesta passió i determinació, portem a terme un servei de neteja que no només fa que els espais llueixin, sinó que també fa que les vides brillin amb noves oportunitats.

El nostre equip està format per persones que lluiten cada dia per superar les adversitats i ser part activa de la societat. Quan contractes els nostres serveis de neteja, estàs donant suport a aquesta missió d’inclusió i proporcionant un lloc de treball significatiu per a les persones que més ho necessiten.

El que oferim:

• Neteja d’Escales Comunitàries: Mantenim els espais compartits nets i acollidors per a tots els veïns.
  • Oficines Impecables: Creem entorns de treball nets i saludables per a una millor productivitat.
  • Residències: Assegurem que els espais sanitaris siguin higiènics i segurs per a pacients i personal.
  • Habitatges i B&B: Proporcionem un entorn net i agradable per als hostes i residents.
  • Pàrquings Impecables: Mantenim els pàrquings nets i ordenats per a una experiència de conducció agradable.

Quan trieu els nostres serveis de neteja, obteniu un espai net i ordenat i contribuïu al creixement i la integració de les persones vulnerables de la nostra comarca. Junts, fem brillar la teva comunitat i creant oportunitats per a tothom.

L’AGROBOTIGA CERDANYA

UN PROJECTE AMB ÀNIMA

Un projecte amb ànima que dona equitat a la nostra comunitat.

L’Agrobotiga Cerdanya neix amb la missió de sumar a les oportunitats laborals i de formació de les persones amb discapacitat l’amor pel nostre territori i els seus tresors: els productors, els artesans i els amants de la nostra terra. Abracem amb passió els valors de sostenibilitat, ecologia i consum local, i el propòsit de fomentar la inclusió social i laboral de les persones amb discapacitat.

Som al centre de Puigcerdà, al carrer de la Solana 2, on trobaràs productes locals, ecològics i de l’Economia Social.

Uneix-te a la nostra cooperativa i participa en aquesta aventura social que batega des del cor. Així podràs gaudir d’un munt de beneficis:

• Gaudeix de cistelles setmanals d’una selecció fresca i ecològica de fruites i verdures.
  • Deleita’t amb paneres de regal i lots especials per a Nadal.
  • Aprofita descomptes especials exclusius pels socis.
  • Encarrega carns, pans i làctics locals cada divendres, acostant-te al cor del teu territori.

La teva compra és un acte de generositat i compromís amb la comunitat. Uneix-te a l’Agrobotiga Cerdanya i sigues partícip de l’aventura que té com a principal motor el cor i la responsabilitat social.

SABORS QUE IL·LUSIONEN

CROQUETES ARTESANES CERDANYA

Del nostre obrador surten croquetes de ceps, verdures i pollastre. Amb tot el sabor de la Cerdanya, fetes amb amor i elaborades amb una recepta saborosa i secreta.

Us convidem a ser part d’una història que va més enllà dels sabors exquisits i les delicioses croquetes que tenim el plaer de compartir amb vosaltres. Cada mos que proveu és una oportunitat per formar part d’un projecte extraordinari que toca vides i fa realitat somnis.

El Grup Social ADIS ha posat en marxa aquest projecte culinari amb un propòsit més profund: proporcionar oportunitats laborals significatives a persones en risc d’exclusió social i amb discapacitat. Cada croqueta que compreu és el fruit del treball i la dedicació de persones que lluiten per la seva independència i aspiren a una vida millor.

Amb la teva ajuda, estem creant un espai d’aprenentatge i producció que va més enllà de les receptes. Estem construint futurs prometedors i trencant barreres per a aquells que han estat massa temps a la vora de la societat.

Cada compra contribueix a aquesta missió. Et convidem a tastar la diferència i a ser part d’una comunitat que valora no només la qualitat dels productes, sinó també la contribució a un món on cada persona té l’oportunitat de brillar.

Junts, creem més que menjars excepcionals; creem un futur on cada taula és plena d’oportunitats i somriures. Gràcies per ser part d’aquest viatge amb nosaltres.

Desplaça cap amunt